Omega Retail

Perakendeye yönelik ERP (Enterprise Resource Planning-Kurumsal Kaynak Planlaması) yazılımımız olan Omega Retail ile perakende sektöründe faaliye gösteren müşterilerimiz başka bir programa ihtiyaç duymadan tüm iş süreçlerini takip edebilmekte, yönetebilmekte ve raporlayabilmektedirler. Omega Programı, zincir perakende yapılardan büyük gross yapılara kadar geniş bir müşteri portföyüne sahiptir.
Personel Yönetimi

Maaş, avans, mesai, prim, ikramiye gibi personel giderlerini kolayca yönetin

Sipariş işlemleri/Mal kabul

Stoklarınıza göre siparişlerinizi belirleyebilir, ürünlerinizin girdi-çıktı durumlarını yönetebilirsiniz.

Online Satış Görüntüleme/Grafik

Satışlarınızı online olarak görüntüleyebilir, grafiksel verileri inceleyebilirsiniz.

Stok Yönetimi

Stoklarınızın durumunu kolayca takip edebilirsiniz.

Finans (Banka/Çek/Senet)

Banka, çek ve senet evraklarınızı kaydedin, tahsile verin, cirolayın ve hepsini tek bir ekranda görün.

El Terminali Uygulaması

El terminali uygulaması ile işlemleri pratik ve hızlı bir şekilde gerçekleştirin.

Fatura / İrsaliye

Alış ve Satış faturalarınızı/irsaliyelerini tek bir ekrandan kolayca oluşturun, kaydedin, çıktı alın.

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşterilerinize ait kayıtları hızlı bir şekilde takip edin.

Üretim Yönetimi

Üretim işlemleri tek bir üretim fişi ile hiç bir zorluk çekmeden rahatlıkla yapılır.